covid 19
Vreemd!
Om contacten te kunnen behouden,
mogen we nu geen
contact hebben.
Tijdelijk!
Hoe lang?
Een
telefoontje, WhatsApp,
met vriend, kind, kleinkind,
blijft
gelijk, ’t is op afstand
Wandelen en
fietsen,
bewegen doet goed.
Dan mag een fijne
ontmoeting.
Het moet op afstand.
Houden we dit
lang genoeg vol?
Of gaan we door het lint?
Zodat ons leven
mogelijk
aan een zijden draadje hangt.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten