05 maart 2007

Rollebol

 

Rollebol loopt naast Schaartjesliep

En wil met mondje gaan heel diep

Tot knolletje roept hij heel hard piep

Zodat het beertje bang van hem wegliep



Droevig vraagt Rollebol aan Schaartjesliep

Wat er dan met zijn woorden toch zo verkeerd liep

Hij had toch niets gedaan of gezegd in het geniep

En zo was zijn verdriet zo ontzettend diep

Geen opmerkingen:

Een reactie posten